Reklamačný a záručný poriadok

Náš zákazník - náš pán!
Naším prvoradým cieľom je spokojnosť zákazníkov "Melodyshopu", a preto im ponúkame len ten najlepší tovar za skvelé ceny. Všetok tovar podlieha pred zaslaním zákazníkovi výstupnej kontrole u školených odborníkov. Ak sa však napriek tomu objaví skrytá závada alebo nedostatok, vynaložíme všetko úsilie, aby sme veci napravili na pravú mieru.


Typy problémov, ktoré mohli nastať a následné riešenia:

  • Analýza problému na diaľku (samozrejme bezplatná):
    V prípade, že neviete identifikovať závadu alebo určiť problém, neváhajte a zavolajte nám na zákaznícku linku 0800 808 707. Náš personál Vám odborne poradí a v prípade, že sa Vám problém nepodarí odstrániť na diaľku, dohodnete sa na ďalšom postupe

  • Závada v rámci záruky:
    Vaša reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30-tich kalendárnych dní odo dňa, kedy sme reklamovaný tovar u nás prijali, pokiaľ nebolo písomne ​​dohodnuté inak. Reklamovaný tovar sa po prijatí presunie do autorizovaného servisu, kde najskôr prebehne diagnostika a až potom oprava alebo výmena reklamovaného tovaru. (Samozrejme v závislosti od závady). Priebeh reklamácie si môžete kedykoľvek skontrolovať cez naše reklamačné oddelenie na tel. čísle: +421 918 583 807

  • Poškodenie zásielky v priebehu prepravy:
    Pri prevzatí zásielky od dopravcu si prosím starostlivo skontrolujte, či nie je prepravný obal poškodený. Ak zistíte poškodenie, odporúčame vytvoriť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Ak obal nejavil žiadne známky poškodenie a porucha sa objaví až po rozbalení, kontaktujte nás čo najskôr na eshop@melodyshop.sk alebo 0800 808 707. Váš problém čo najskôr spracujeme a urobíme všetko, čo bude v našich silách pre Vašu spokojnosť.

  • Prišla Vám nekompletné zásielka alebo iný tovar?:
    V prípade, že Vám bol zaslaný iný tovar alebo zásielka neobsahovala všetok tovar, ktorý ste si objednali, kontaktuje nás čo najskôr na eshop@melodyshop.sk alebo 0800 808 707.
    Váš problém čo najskôr spracujeme a urobíme všetko, čo bude v našich silách pre Vašu spokojnosť.

 

 


Reklamačný poriadok a záručné lehoty nájdete tu.

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie